Peter Šebo

Čo znamená „Follow“ v marketingu?

Ďalším z workshoperov bude Peter Šebo a rozprávať bude na tému: Čo znamená „Follow“ v marketingu?

Na sociálnych sieťach followujeme rôznych ľudí. Známych aj neznámych, múdrych aj šialených. Prečo to robíme, kto sú hviezdy slovenskej a svetovej scény a ako sa stať influencerom? Na tieto a ďalšie otázky odpovieme na našom workshope. A možno príde aj…
————————————————-
Peter študoval na Ekonomickej univerzite v Bratislave, po škole pôsobil v mesačníku Stratégie, kde prešiel od pozície web editora až po kreatívneho riaditeľa pre digitálne projekty vydavateľstva Sanoma Magazines Slovakia, neskôr Ecopress Magazines.

Je autor a spoluautor viacerých konferencií, ako napríklad Internet je sexy, prvej konferencie o mobilnom marketingu na Slovensku MMMMX – Mobilný marketing, MobileRulezz, InternetRulezz – All about Facebook. Takisto je spoluorganizátor súťaže marketingových Facebook riešení – FbRulezz či najväčšej konferencie o digitálnom marketingu na Slovensku Digital RULEZZ.

Peter pravidelne prezentuje na konferenciách, seminároch či školách a univerzitách. Vlastní a kreatívne vedie digitálnu marketingovú agentúru PS:Digital, ktorá získala viacero ocenení za digitálnu kreativitu, efektivitu aj PR.